سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقی زاده:مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب دیدار میکنند
نظرات ()

تبریز - خبرگزاری مهر: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بیش از 4 هزار نفر از اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی در آستانه 29 بهمن با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد.

حجت الاسلام حسین تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: قیام تاریخی 29 بهمن تبریز یادآور غیرت مردم این دیار در تبعیت از روحانیت و مرجعیت شیعه است که به پاسداشت خون شهدای 19 دی قم اقدام به برپایی چهلم شهدای این شهر کردند اما با واکنش منفعلانه رژیم منحوس پهلوی مواجه شدند.

وی اظهار داشت: برای بزرگداشت این روز برنامه های متنوعی ترتیب یافته که مهمترین و شیرین ترین آنها دیدار 4000 نفر از اقشار مختلف مردم تبریز و شهرستانهای استان با رهبر انقلاب به همراه مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی(ره) است.

تقی زاده افزود: به همین منظور ثبت نام از علاقمندان به دیدار با رهبر معظم انقلاب از چند روز قبل آغاز شده و کاروان عاشقان دیدار با ولایت شامگاه 25 بهمن از تبریز خارج و صبح روز 26 بهمن با رهبر فرزانه انقلاب دیدار خواهند داشت.

وی به دیدار خانواده شهدای 29 بهمن تبریز با نماینده ولی فقیه و استاندار، فضاسازی شهر با تمثال شهدا و اجرای دیگر برنامه ها به مناسبت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز اشاره کرد.

خبرگزاری مهر





:: برچسب‌ها:
نویسنده : عباس برادری
تاریخ : دوشنبه 90/11/24
زمان : 4:35 عصر
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز






بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 23211